3 idei de activari de brand sustenabile

Rareori trece o zi fără să apară in media o poveste legată de schimbările climatice și, în consecință, conștientizarea consumatorilor în materie de mediu nu a fost niciodată mai mare. Brandurile se confruntă cu o presiune din ce în ce mai mare pentru a opera într-un mod mai sustenabil. Am aruncat o privire mai atentă asupra unor campanii de marketing experiențial sustenabile și am selectat cateva idei care ne-au placut la intersectia dintre sustenabilitate si activari de brand.

Swap Shop

Un concept foarte fain construit de un brand de balsam de rufe a fost organizare unui Swap Shop, unde participantii pot sa schimbe hainele pe care le aduc in magazin cu ceva nou din rafturile acestuia. Cu mare accent pe constientizarea sustenabilitatii si reciclarii articolelor vestimentare, brandul a reusit sa interactioneze cu vizitatorii standului si prin activitati precum personalizare prin broderie sau workshopuri de styling din partea specialistilor. Ca experienta sa se incheie cu un factor wow in concordanta cu hastagul oficial al activarii #longliveclothes, participantii au fost incurajati sa reimprospateze inainte de plecare hainele alese cu produsul sponsorului.

Copacul multi-senzorial

Cu ocazia aniversarii de 10 ani, brandul de iaurturi Chobani s-a focusat in campania sa pe generozitate dar si eco-friendliness. Un copac digital a reusit sa atraga atentia participantilor, prin plantatul simbolic al unei seminte (atingerea unui glob) ce corespunde cu aroma preferata de iaurt a consumatorilor. Pentru fiecare copac plantat digital, compania s-a angajat sa doneze cate o cutie de iaurt pentru o asociatie ce lupta impotriva foametei in randul copiilor din America.

Eco Vechicle

Ideea a fost pusa in practica de celebrul brand de inghetata Ben&Jerrys care au transformat un van de inghetata normal in unul eco-friendly. Panourile solare montate pe plafonul masinii au generat energia necesara pentru congelatoarele necesare pentru zilele de promovare ale noului sortiment de inghetata. Nu ne-am putut abtine sa ne gandim cat de fain ar fi ca trendul energiei verzi sa fie preluat si de food truckurile din cadrul festivalurilor.

Sursa foto

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *